äntligen!

Hej alla sötaste sötnosar!
Idag är jag super glad! :D
Min mobil har kommit, solen lyser & jasmine är här! Kan det bli bättre..? Trodde inte det heller ;)
Just nu håller jasmine på å lagar mat, jag ska egentligen hjälpa till men kände för att blogga lite snabbt ! :)

Inatt har jag inte alls sovit bra, först sov jag & jasmine i soffan uppe. Då kom tjockis och väckte oss helatiden, då gick jasmine ner och sov och jag somnade i soffan. Sen väckte tjockis mig igen och igen och igen, då fick jag nog och la mig med cecilia och marquz. Fast där blev det för trångt och jätte varmt så jag fick nå fel, då gick jag ner i källaren och la mig och somnade. Sen vaknade jag vid tio över tio, trodde att klockan var typ två. Så jag har inte sovit många timmar inatt, inte jasmine heller.
Fast nu mår jag bra iallafall! :)
Jasmine också :)<3

Hon är på speedar-humör, haha!
Ska upp och hjälpa henne nu sen ska jag be pappa köpa pengar till mobilen, puss och kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0