ber om ursäkt för dålig uppdatering

Godmorgon sötnosar!
Min uppdatering dom senaste dagarna har verkligen varit super dålig. Men jag har en vettig anledning,
det har nämligen varit såhär att jag har legat helt död på soffan med 39-40 graders feber. Har även haft ont i hela kroppen så har knappt orkat gå upp nånting. Har mest haft ont i nacken, huvudet och halsen.

Har fortfarande ont i nacken och halsen, men huvudvärken börjar gå över. Vilken tur att mitt lov inte har börjat än (egentligen) så då är jag iallafall inte sjuk på lovet! :)
Tror inte jag har någon feber just nu och hade nog inte så mycket inatt heller.

Hur har erat lov varit hittills? :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Gumman då :( hoppas att du blir bättre snart, själv så är jag ju förkyld (som vanligt) och mitt påsklov har varit bra fast nu äre ju skola igen :/



Kram<3

2010-04-05 @ 13:13:09
URL: http://forslundl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0