diss


(fulaste smileysarna)

xD-gubbar (skäms för att nu ha gjort en sån i min blogg)

Helt jävla ärligt, det är den fulaste gubben, eller vad man ska säga som någonsin uppfunnits på denna jord. De ser så otroligt oseriösa ut, och vadå "glad gubbe"? Vart ser den gubben glad ut nånstans?
Den ser bara sur och missbildad ut.
Det fulaste man kan göra är att göra "sånna där fula" eller ": s" 'smileys' i sin blogg, det är pinsamt. Inte kul att läsa då heller.

Om någon säger åt mig att läsa hennes blogg och det är massor av sånna där fula smileys i inläggen, då klarar inte jag av att läsa.
Det fulaste som finns, enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHA, stackars dom som verkligen behöver läsare;)

Men jag kan ju säga att jag vet hur du tkr om :S-smilysar



kram

2010-04-05 @ 19:33:51
URL: http://forslundl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0