imorgon blire ******** !

hallo!
nu har jasmine åkt hem! :(
Det var ju lite tråkigt, men vi ses snart igen, va så säker! ;)
Jag kanske följer med dem till mallorca :D:D:D isåfall åker vi runt den sista april, hihi! Jag SKA följa med, ska tjata lite på mamma bara ;)
Sjukt brun jag kommer bli då. För jag har sånt pigment så jag blir brun jätte lätt, jag blir aldrig solbränd heller!

Iallafall så ska jag,mia och mamma åka till ******** imorgon, kan ni gissa vart..? ;)
Kommer bli sjukt skönt! Äntligen komma bort härifrån ett tag, kommer ta massa kort också så måste ladda mobilen så den är full-laddad. Jag höll på att ladda den inatt, men nån hade stängt av datorn så den laddades inte. Jag laddar den genom USB-sladden eftersom att laddaren jag fick med inte fungerar i sverige. Ska till claes ohlsson och fixa det där sen.

Aja, nu kommer lite bilder som jag tog idag!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0