påsklov +shopping!

hej alla söta! =D
idag har det varit en sjukt chill dag i skolan! så skönt :) Vi hade bara textil hela dagen och slutade tio i två.
Efter skolan blev det valbo med Emily & Bella! :)
Först gick vi ner på stan och jag köpte en mindre stav till min tunga med en turkos kula, sen tog vi bussen till valbo.
Vi gick runt i massa affärer, men mitt shopping humör försvann rätt snabbt. Förstår inte varför,
jag som älskar att shoppa.

Jag köpte iallafall:
Vita mjukisbyxor från BikBok, fanns överdel till men jag köpte bara underdelen.
Mascara från Kicks
Chockrosa trosor med rosett och volanger! :D så söta
Piercing till tungan
Leggins

Kan inte knäppa kort på grejerna
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0