I am så duktig!



SHOBRE!
Har varit i Valbo idag, i Ikea med madde, william och mia. Å gud vad jag vill flytta hemifrån och kunna göra precis som jag vill! Kunna planera precis hur jag vill ha det, såg massa fina sovrum på Ikea. Vill bara ta med dom till min framtida lägenhet! Jag älskar att designa saker själv och möblera om massa och hitta på egna lösningar hur man kan göra saker.

Som idag t.ex. sydde jag om min dunjacka! HAHA! Det blev faktiskt bra, tyckte den va för lång innan så jag gjorde den kortare. :)

Jag är så duktig! Ärligt nu asså. :D
Från och med nu ska jag börja ta tag i saker, om jag säger att jag ska göra någonting då SKA jag göra det också!

Som min syster sa " om du inte börjar sy på jackan nu så kommer du aldrig göra det" och jag tror att hon hade rätt. Är så nöjd nu för att jag faktiskt gjorde så som jag tänkt göra ett tag nu.

Det går bra nu! Och det är jag glad för, snart är det julafton och det firas i Bålsta med trevligt folk! :)
Kommer säkert bli den bästa julen någonsin.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0