jag vet.

Jag vet att jag är dålig på att blogga nu för tiden. Jag vet inte riktigt varför, men har inte suttit vid datorn överhuvudtaget. Har mest sovit, är sjuukt trött nu för tiden.

Sen har jag varit hos doktorn för min mage, nu äter jag tabletter i fjorton dagar sen ska jag beställa tid för provtagning på sjukhuset. Hoppas det inte är något allvarligt!

Det är väl typ det som har hänt på sistone, sen är det super mycket snö ute! Kallt är det också men det är bara mysigt! :)
Nu har vi även praktik ända fram till jul och tre veckor efter jul, känns otroligt bra! Jag är hos en dagmamma , så sööta ungar ! :D

Så inge mer skola för mig på sex veckor, tihihi !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0