mer privat..?

Just nu känns min blogg absolut inte som .. jag. Jag är nog inte alls som i bloggen i riktiga livet, förr tyckte jag att den var mer personlig och det är liksom jag, nu känns det mer som den är som alla andras som inte har något vettigt att skriva.

Jag kan ju berätta lite om mig själv för jag antar att många inte vet så mycket om mig som inte känner mig, jag menar storbloggarna skriver ju allt och lite till om sig själva, kanske lite föör mycket. Men men.

Jag heter iallafall Linnéa, jag bor och är uppvuxen i Gävle. Har bott på samma ställe i hela mitt liv, hur kul är det..? Inte roligt! Skulle gärna flytta och när jag tagit studenten flyttar jag till Stockholm, vet inte riktigt varför men har alltid känt att jag vill bo där. Jag har fyra syskon, Ylva, mia , robert och jocke. Alla är äldre än mig. Jag bor med min mamma och min pappa, men min äldsta bror Jocke bor även hos oss typ jämt fast han har en egen lägenhet och fast jag har försökt kasta ut han hur många gånger som helst.

Hursomhelst så är jag sjutton år, 93a. Men känner mig typ som fjorton..? haha!
På sommaren brukar jag vara ganska mycket i min stuga, som ligger typ utanför Sandviken. En halvtimme från där jag bor. Jag tycker det är super mysigt där och det är nära till stranden osv.
Jag äälskar att festa, tycker det är super kul och borde kanske göra det lite oftare..!

Jag har nog världens sämsta humor och skrattar åt nästan allting. Även fast det kanske inte är så roligt. sen skrattar jag åt mina egna skämt också, så ni fattar hur det är..? hah!
Och alltid när jag dricker någonting ska alltid någon säga något roligt så jag sätter i halsen. Hur kul är det då..? HAHA!

Kärleken ska jag inte skriva så mycket om, det känns lite för privat. Sen vet jag att det finns folk som bara skulle förstöra, så jag håller det för mig själv.

Jag har varit utomlands en gång i hela mitt liv, det var i sjuan till Frankrike, Nice, med min kompis Linda. Det var faktiskt väldigt trevligt och jag skulle gärna åka tillbaka dit igen. Fast jag är såå super rädd för hajar så jag vågar inte bada i havet, där jag vet att det kan finnas hajar. Kanske lite töntigt men någon gång kommer jag väl över min rädsla.

Sist vill jag bara säga att jag älskar mina vänner och min familj jätte mycket och nu ska jag äta!
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0