alla hjärtans dag ..

..är inte en dag jag firar precis.
Först och främst vill man ha den perfekta att fira med, som jag inte har. Sen är det egentligen en helt vanlig dag, inget speciellt sådär.

Jag sitter iallafall hos min syster Mia just nu :) vi lyssnar på musik och fixar lite i källaren. Eller det är mest Mia som fixar, men iallafall! ;)
Jag fick sånna där kapslar som man blir brunare av, alltså om man solar. Jag ska ta en varje dag och det räcker i 30 dagar :) Blir perfekt eftersom att jag tänkt att jag ska börja sola solarium med Ylva(hoppas jag) och då blir jag ännu brunare när jag äter sånna!
Vill ha bruna ben och brunare ansikte till sommaren, för känner mig så blek i ansiktet just nu.

Kapslarna ska även ge ett skydd mot solens uv-strålar.

Vädret är underbart idag, massa sol och blå himmel! Helt underbart! Så nu ska jag inte sitta här mer!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0