hejsan hoppsan.

erkänn att min blogg har blivit roligare nu när det kommer lite videoinlägg och fler bilder? ;)
I knooow! U love it!
Iallafall så har jag & Jasmine varit å köpt KEBABRULLE! sheeybab! tjockisar, amen alltid!
Jag åt inte mycket av den för jag var inte hungrig när vi väl kom hem, och det var iskallt ute brr brr!

Aja, bjuder på olika bilder! :)


åååh sommar!



gammal bild på mig.


guud vad jag saknar mitt hår!
Ska f*n färga det blont igen :)
Jag och jasmine gör det helgen som kommer :) naaajs!




Så jävla sexiga!


               <------- sötvarning.se------->


<3


frida et moi.




Kommentarer
Postat av: jasminewallin - /

HAHAHAHA ,

sexiga vi e då :o

HAHAHAHA , kul hade vi allafall

älskar dig kusinvitamin ! <3

2010-02-22 @ 02:47:51
Postat av: Louise

Morotskaka är inte alls äckligt!! iaf inte när man gjort den själv ;)



KRAM

2010-02-22 @ 17:03:11
URL: http://forslundl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0