inlägg innan jag hoppar in i duschen

God förmiddag! :)
Jag vaknade ungefär vid elva, halv tolv bredvid Jasmine & Frida! Mina gullpluttar! ♥
Galet kul hade vi igår! Kommer massa bilder senare för Frida har dom mesta på sin kamera, plus typ två videosar ;) Så lägger kanske in någon av dem senare.
Vi blev nämligen inlåsta i källaren igår, haha!
Jag hade råkat ha av handtaget på dörren, så hamnade det utanför dörren, sen stängde någon den och då kunde inte vi komma ut för vi inte hade något handtag. Det var mitt på natten också, eller morgonen klockan var väl runt halv två.

Sen väcktes mia för att vi stog och skrek och ville få upp dörren, så hon öppnade den tillslut.
Iallafall nu gör jag ingenting, Frida & Jasmine drog iväg till stan en stund och jag orkade inte följa med för jag känner att jag måste duscha och orkade inte fixa mig. Då hade jag behövt stressa och det är jobbigt. Menmen Jasmine kommer iallafall hit snart igen och Frida skulle på nån fest ikväll.

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, jag vet inte hur ni brukar göra men jag hoppar iallafall! :)
Känner mig lite som en groda då, men grönt är ju fint så det gör ingenting!
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Carro :)

fin bild neaa <33

2010-02-20 @ 23:41:17
URL: http://carroliiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0