jag vill vara blond?

nej jag vill vara brunett,
nej jag vill vara blondin,
nej jag vill vara brunett,
nej blondin!

herregud!
Jag kan verkligen ALDRIG bestämma mig för vilket hårfärg jag ska ha, när jag är blondin vill jag vara brunett och när jag är brunett vill jag blondin. Kanske är det för att jag faktiskt passar i båda hårfärgerna? Men hur skulle det se ut om jag hade båda samtidigt? Halva brunt och halva blont, haha! Lite snyggt ändå! ;)

Det skulle iallafall inte förvåna mig om jag färgar blont i sommar, som jag alltid gör. Helt ärligt kan jag inte komma ihåg EN endaste sommar då jag varit brunett hela sommaren. Jag har sagt att jag ska ha brunt nu och inte färga till blont. Men vi får väl se ;) det är trots allt bara en hårfärg!


sommar 09.


sommar 09. hehehe!


Vinter 2010.

Vilken hårfärg passar mig bäst och är snyggast? Kanske inte ser så bra på bilderna med blont hår, men iallafall!

Kommentarer
Postat av: sara

brunett! :D <3

2010-02-14 @ 21:50:09
URL: http://hejffin.blogg.se/
Postat av: Louise den sötaste<3

Jag tycker att du ska va brunett :D passar mycke bra i det:D



Kram<3<3

2010-02-15 @ 10:54:18
URL: http://forslund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0