jasmine gästbloggar :D

chacha alla linnéas läsare ;)<3
nu äre så hära att jag ska få blogga i hennes blogg ,
men har typ ingenting att skrvia ;o
aja idag va allafall linnéa i skolan ,
och jag var hos mia o tröka som vanligt
pallade inte dra någonatans ..
men i allfall sen kom linnéa hem från skolan ,
då kom hon till mia ,
och då träffade hon mig och vi följde med ylva & anders
till ylvas lägenhet som skulle städas ..
värsta läskigt vare allafall de typ spöka oh allt där ;o
aja sen drog vi te dollar , köpte lite godiissss
och sen hem oh kollade på    ' de okända '
och andraavenyn var ju inte ikvll hlr ;(
för den dära jävla fuckingkuk os var ist :o
HATAR DE !
aja men sen så att alla vet så ska jag och linnea göra en sak på lovet och de e hemligt ! :D
aja men i allfall nu ska jag och linnéa sovaaa

kyss&smek / jasssssmiinee ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0