long time ago

nämen tjenareee!
va längesen nu, därför kan jag ju skriva lite om vad jag gjort på sistone.
Jag har umgåts mycket med Jasmine och min syster Mia. Har även träffat Michelle och Cecilia. Sen har jag varit på stan och lite sånt, onödig information.
Så har jag träffat frida också :) En sak till, jag har färgat håret mörkare-

Sen har jag gjort massa mer, men kommer inte ihåg allt.

Idag har jag iallafall varit med Amanda! :)♥
Du är typ den enda personen som verkligen förstår mig, alla andra kan slänga sig i väggen för är så trött på allt nu.
Iallafall så har amanda sminkat mig och lite sånt, så har vi tagit kort, sen gick vi ut och gick runt överallt i snöstormen. Ganska skönt faktiskt! :)

Sen när jag kom hem blev jag genast på sämst humör så då gick jag ut igen.
En sak är bra och det är att jag börjar kvart över tolv imorgon! Sen har jag bara en lektion sen slutar vi :) NAAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0