ruLig dag!

Tja!
Idag har jag varit i skolan, inget mer med det. Svenskan va otroligt rolig och på matten gjorde vi ingenting. Så att det har bara varit en slapp dag och skönt är väl det. Ännu skönare är det att det är fredag idag, hur härligt låter det inte? FREDAG, F-R-E-D-A-G = heeelg!! Så otroligt hääärlig!

Iallafall har jag varit på stan med Amanda och Emily :)
Köpte ingenting förutom en cheeseburgare och cola på donken, men det var trevligt ändå! :)
Vi gick in på redrum och jag vill så gäääärna ta hål i tungan, så jag och Emily ska göra det snart! :) wiihii!
Kostade bara 600;- , det va ju inte alls dyrt trodde det skulle kosta runt ett tusen.
Så att det ska jag inboka någon gång i framtiden. haha nerå men får ju pengar den 28e.


Kommentarer
Postat av: sara

att göra hålet kostar 600, sen måste du köpa c-vitaminer och munskölj. så blir runt 700 :- <3

2010-02-12 @ 20:11:07
URL: http://hejffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0