å det e en sak jag måste våga att fråga..

Haha kommer ni ihåg den låten? :D Jag sitter och lyssnar på den nu! :)
Idag har den varit en ganska dryg dag i skolan, men ändå lugn. Och jag har bestämt mig att om jag råkar få IG i nått kärnämne eller i textil när vi får sommarlov då tänker jag hoppa av gymnasiet. För då måste jag gå om 1an och det orkar jag inte. För vill ju inte gå med några andra, vill ju gå med dom jag går med nu. Det är så himla mycket i skolan nu och jag som trodde att det skulle bli lugnare efter jullovet. Men inte då, vi har ju hösttermin en vecka till sen får vi vårtermin, känns helt knäppt?
Så det är den här veckan allt ska in och på fredag får vi våra betyg. fan jag vet vad jag kommer ha IG i , åh jag hatar gymnasiet! Då var nian mycket mycket mycket bättre!


Nån bild jag tog för ett tag sen.






haha på jullovet!



pusshejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0