äter kebab

hah tjooock rubrik! (Y)
nu har jag duschat och allt sånt.
Igår iallafall så passade jag och ylva tristan lite, eller vi kidnappade han! Sen tog jag & ylva bussen till ica och köpte kebab (Y)
Vi tog bussen hem och åt, sen gick Ylva till madde. Då frågade jag jonnah om vi skulle gå ut, klockan var typ tio på kvällen då. Då gick vi ut och lekte i snön! Nejmen vi gick runt massa och det var inte ens kallt ute då, typ bara -6,3 eller nått. Sen gick jag hem vid halv tolv kanske. Gick och la mig direkt med smink och allt, kände mig lagom fräsch när jag vaknade. Mascara runt hela ögonen (Y)
Det var iallafall härligt att vi äntligen träffades eftersom att vi är så sällan nu för tiden.

jag älskar dig gumman,
du är en ängel utan vingar! ♥


Vi leekte i snön ;)


mer snö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0