det här är mitt liv, jag lever min dröm.

Du vet, ni faller typ som käglor
på en bowlingbana..
___________________

Hej!
Ni vet att jag kollade på new moon igår..? Iallafall så tycker jag att twilight (alltså första filmen) är såååå mycket bättre. Ändå satt jag uppe till halv tolv igår och kollade på New moon. Så var sjukt trött i skolan idag, iallafall på sista lektionen. Vi hade iallafall yoyo-test på idrotten idag OMG jag hatar det! Och min kondition är så j*vla sämst, vi fick inte reda på att vi skulle ha det innan. Om man hade vetat det hade man iallafall kunnat träna lite, men nej då. Så det gick sämst för mig, aja var ändå en ganska lugn lektion. Sen slutade vi tjugo över tre, men jag,amanda & josefin satt kvar och gjorde klart lite grejer, har ju ap mycket saker att göra tills fredag! Så då undrar jag, varför sitter jag här? I need to plugga, men jag orkar inte.
Och nu kom mia & tristan hit, så ska vara social med dom!
Puss ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0