I keep waiting here by the phone, with your picture hanging on the wall.

FEEETTT med festsugen jag blev nu! Lyssnar på värsta dunkadunka :D Now your gone med alvin and the chipmunks :D eller typ att åka karusell som går as snabbt, så lyssnar man på värsta dunkadunka :D härlig känsla det kan jag lova! Typ som virvelvinden! HAHAHHA :D fan va kul, omg nu vill jag ha sommar!

Fatta vad härligt det är när man är ute med brudarna och typ går runt och flummar, så lyssnar man på dunkadunka musik skit högt! Så härlig känsla! :) I miss that!
Och så kan man vara ute så länge på sommaren utan att det blir alldeles becksvart direkt. Sen om man ser solnedgången samtidigt som man är ute och flummar, då är det bara ännu bättre! Shit vilken sommarkänsla jag fick nu. Erkänn att man får sommarkänsla av basshunter's låtar..? :D I think soo!

Now your gone

All I ever wanted


Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Jag tycker att det skulle vara kul :) Kraaaam!!

2010-01-13 @ 22:36:18
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0