jag älskar min hårspray

jag vet inte vad du har för känslor till din hårspray men jag älskar min! Kanske inte riktigt är kär i den, men den luktar gott.

Nu sitter marquz och säger att jag tar datorn av han och att jag alltid ljuger och är en sån typ tjuv som tar datorn av andra, hmm! Han borde sova vid det här laget eftersom han bara är en liten skit unge, mahaha !
Han svarade " det är jag inte, du är en skit unge. mahahha"
Vet inte riktigt vad jag tycker, jag är ju ändå liiiite äldre än han.
Han förstörde min video som jag spelade in för jag skulle visa att det snöar (ska lägga in den sen iallafall när jag orkar) genom att sjunga opera..? Lite weird är han ändå. Nu sjunger han opera igen.. kanske jag måste skynda mig lite innan mongot kommer och jagar mig!

 

Nu ska jag sova iallafall... godnatt

 



 


Kommentarer
Postat av: louise

Sv: du går visst i skolan linnea ;) lr har du slutat?

2010-01-29 @ 19:41:32
URL: http://forslundl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0