shopping

Hellu!
Dagen spenderades med Jonnah på stan, sen kom Linda dit. Då åt vi macka på Java :) Gott vare!
Sen nu har jag lust att gå ut och hitta på nått, men vad? Leka snögubbe kanske, det finns ju gott om snö.
Fast... det kan bli lite kallt så jag skippar det.
Jag går till systrami istället och är social sen kanske jag går ut och träffar fula folk! :D alltid lika kul.


Shoes från din sko. 299:- (rea)


Väska, kameran är hehehehhehe så därför bilden är ful. Snyggare irl :)
300:- från nån affär kommer inte ihåg vad den heter.


Tröja, från H&M. Som sagt, inte bästa kvalité på kameran.


Köpte även randiga tröjan på bilden och legginsen.


Ni kan ju kalla mig linnéa om ni vill. annars skit it ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0