trevlig kväll!

Jag har haft en trevlig kväll som innehållt städning, massa fix med rummet, drink blandning (only läsk;)) och massa massa mer!
Egentligen hade jag behövt plugga hela dagen lång, men heter man Linnéa så pluggar man i sista sekund. Iallafall så har jag varit med Amanda & Matilda, väldans trevligt!
Har städat jätte mycket i rummet, eller snarare lagt ner alla saker på golvet. Fast nu är dom borta därifrån, ska bara lägga ner lite kläder i byrålådan. Sen ska jag faktiskt försöka att inte lägga kläder på golvet i fortsättningen, utan direkt ner i lådan eller i tvättkorgen! :)
Jag vill ha en walk in closet. Asså en apstor garderob. För då skulle aldrig mina kläder ligga överallt, eller kanske! :D
Men ändå, då skulle de nog ligga i garderoben så bara stänger man den så slipper man se dom! Ibland är även jag smart.
Förresten, jag har hört att man ska leva som pingviner. Det är sant! Dem sa det på tv idag, och jag menar. Jaha, nu ska alla flytta till alaska och leka pingvin. Vad roligt.
hihi, aja nu ska jag sova. Eller lägga mig och läsa tidningar, skvallertidningar you know. Sen blir det att sova, och IMORGON tänker jag inte sova bort hela dagen.
Puss & godnatt!



Tårta & läsk!


Matilda baby och jag!









love u!




Naajs va? Walk in closet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0