stugan ikväll

snart är sommarlovet slut.

och fan vad jag saknar min amanda!!! lär träffas snart snart snart gumman! (L)

Aja, snart åker jag tillbaka till stugan igen, vet inte hur länge jag blir där. Men det är najs där så  det gör inget :)
Haha jag har typ planerat min framtid, läskigt det där!
Eller jag , VI har . haha det är ju bra att vi kommer så bra överrens gubben min ;)

aja, nu måste jag slänga smutskläderna i tvätten, dom gör inte det av sig själv. som synd är!
Puss på er, vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jasmine Wallin

Ahapp saknar du inte mig då :(

Kolla min blogg. Jag älskar dig kusin!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-08-06 @ 19:59:08
URL: http://yassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0