ah jo precis

tråkigare dag får man leta efter!
just nu vet jag inte hur vädret är eftersom att jag sitter i källaren och att springa upp för att kolla tar .. alldeles för lång tid! Jag antar att det är regn och mulet.
välkommen till sommar i sverige.

Jag vill verkligen inte bo kvar här. Helt seriöst. Gävle suger apa!
Jag vill bo i stockholm och jag ska flytta dit också! :) Ska bli så jävla chill.

Kanske ska lägga mig i ett varmt bad, jag fryser som en konservburk utan lock! :(
Det ska jag, imorgon fyller Gustav år, sötpluppen! :) Då kommer även trisse hem, ska nog följa med syster och hämta han i sthlm! :D Så kanske jag får se min framtida lägenhet, lovely!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0