dagen då!

tjolahej tjolahopp !
Vaknade vid elva av att Ylva hade ringt några tusen gånger, sen ringde hon igen och då svarade jag.
Hon ville att jag skulle komma dit och äta mat och titta på Agnes Cecila - en sällsam historia! det lät najs så jag hoppade upp ur sängen, fixade mig lite sen drog jag dit. Mötte Ylva vid ica ungefär, sen lagade vi as god mat!!!
Jag lovar, godaste jag ätit på länge!

Det var kyckling, sån där asgod, med couscous och väldigt god sallad! Ylva är bäst på att göra mat kan jag lova :) min underbara syster!  
Sen kollade vi på Agnes Cecila - en sällsam historia! väldigt bra film men svår att få tag i.

Vi målade även en stol och nu sitter jag och pratar med Fredrik och Erik på msn :)

pusshejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0