God damn you're beautiful

Hemma från midsommar firande i stugan!
Det var faktiskt trevligt, har inte så mycket mer att säga om det. Har fått tusen fler myggbett än vad jag hade när jag åkte hemifrån, känner mig lite som en prickigkorv.

Sen har jag även tagit mitt första riktiga dopp ute i sjön också, det var en aning kallt men jag överlevde! Blev faktiskt varmt efter ett tag.

Idag har jag väl inte gjort mycket alls, duschat och solat! Fast jag är redan brun ;) tihi!
Sen har jag funderat på att ta ut min tungpiercing, vet inte riktigt varför jag har en. Tycker mest att den är ivägen, sen har det blivit för mycket piercingar på sistone. Det är verkligen inte jag.
Kan inte direkt se mig som en person med mycket piercingar, men sånt är livet och man blir väl som man umgås.

jag behöver kärlek för att kunna överleva
och utan dig vet jag inte vad jag ska ta mig till. <3








prickigkorv








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0