NU BLIRE UPPDATERING!:D

Hej bloggen!:D
känner mig på asbra humör idag! Vet inte riktigt varför, men så är det iallafall! :)

I lördags blev det grönan med några! :)
Först var vi lite på skansen sen drog vi till grönan, asnajs!
Vi gick runt massa och åkte karuseller, som man gör på grönan dåra. Det var as lång kö till allt, så jag hann bara åka vilda musen, den ljus blåa bergochdalbanan och extreme! Det var najs ändå,
jag vågade inte åka insane eller tilt! (a) Fast nån gång, då lovar jag att jag åker allt!

Inatt iallafall sov jag hos madde med Lisafisa! :D
Det var naaajs, vi spelade wii också, fett kung på det nu jag! (y)

Kommer lite bilder nu bara! :)
skriver mer sen, puss <3

syster och jag


syster och jag igen


jag och jasmine


matilda ;)


jasmine ;)


jag ;)


påfågel :D


galen ekorre




jag, hehehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0