skolavslutning

Idag var det skolavslutning för min del.
Det var väl inget speciellt egentligen, kommer ju fortfarande gå i samma klass och i samma skola. Det är annorlunda när man tar studenten eller när man går ut nian.

Vi samlades utanför Aulan.
Sen gick vi in och satte oss i Aulan, där var det några som sjöng. Så ställde sig alla upp och sjungde sveriges nationalsång! Det var la najs, vissa killar tog även ton på "ja, jag vill leva, jag vill dö i norden!" haha, det lät ju som det lät! ;)

Sen efter det var det några mer som sjungde och några fick även stipendium. Dock inte jag :(
Sen fick vi betyg och gick hem, inge mer med det lixom!

TVÅ ÅR KVAR, SEN STUDENTEN!
och jag har köpt en ny mobil idag! :D
En sony ericsson T700 röd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0