viktoria och daniels bröllop...

...var ju hur fint som helst!
Förr tyckte jag att alla pratade om det för mycket, att tidningarna skrev om det för ofta, att det var överskattat osv.. men igår, när jag såg det på tv och såg vilken otrolig kärlek det finns mellan dem så ändrade jag mig helt. Fick tårar i ögonen av lycka, för jag såg hur lyckliga dem var! Åh så fint bröllop det var.

Det var ju ändå våran kronprinsessa som gifte sig och det är något speciellt. Klart att tidningarna skriver om det mycket.

Daniels tal till Viktoria var ju helt underbart, tänk om man hade en pojkvän som sa sånna saker om en framför över 500 personer. Wow!
"Viktoria, jag älskar dig så .. " var nog det finaste jag någonsin hört en person säga i tv! Helt otroligt vad vackert det lät. Kan förstå att Viktoria inte kunde hålla tårarna inne. Det verkligen gnistrade i hennes ögon av lycka, det finaste bröllop jag någonsin sett! :)
Lycklig för deras skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0