älgarna protesterar, älgarna har fått nog!

CHAAAAAAA BITCHES!
Just nu är jag hos min systeryster Mia, vi håller på att sy i en bröllopsklänning som hon ska ha på någon fest på lördag, alla ska ha bröllopsklänning. Det går inte så bra, men jag tror vi hittat en lösning nu iallafall :)
Marquz sitter bakom mig och frågar vad jag ska skriva om älgarna protesterar. ni vet rubriken? Jadu, jag har ingen aning faktiskt. Satt bara och sjöng på det, och har ändå ingen bra rubrik så då blev det ju perfaaa!

imorgon, då tar jag hål i tungan! :)
Så nu vet alla det.

Och när jag ändå håller på att avslöja allt så kan jag ju säga att det var att färga håret blont och ta hål i tungan som jag & jasmine skulle göra på lovet! ;)
Och färga håret har vi redan gjort, fast hennes är typ orange. hahaha!  Så sööt
Så det är bara hål i tungan kvar, och det gör jag imorgon! Im sooo happy !

Sandra Johansson & Jasmine Wallin,
ni gör livet värt att leva.
Jag älskar er, ni är allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0