allt känns så fel..

jag förstår inte.
så fort jag börjar må lite bra, så säger någon något som gör att jag mår dåligt igen.. Jag orkar inte ha det såhär, alla runt omkring mig ska alltid vara så negativa och det får mig att må dåligt.

Allt som händer verkar tydligen vara mitt fel, även om jag knappt vet vad det handlar om. Fan varför? :(
Alla ska jämt vara så sura, och ja nu drar jag alla över samma kam. Men så är det när ALLA jämt är sura, alla man pratar med. Och personer som inte tål skämt, gå och häng er! Jag menar det, hur kul är det att leva om man inte tål skämt?

Nu får ni väl bli sur på mig för att jag skrivit såhär, men det är min blogg och jag skriver exakt vad jag vill och fan vad irreterad jag blir bara för att jag skriver såhär. Måste skriva av mig.
Jag vet att jag skrattar typ varje timme på dygnet, men det behöver inte betyda att jag mår bra. Alltid är det någon eller något som ska trycka ner mig, när jag mår som allra bäst. Jag kommer knappt ihåg hur det känns att vara lycklig, jag var det förr för ett tag sen. Och det var underbart. Helt jävla underbart!

Ta mig tillbaka till den känslan.
Jag kommer ihåg att jag bloggade då. Och jag skrev " åh jag är så lycklig! Det är en sån härlig känsla. Det borde alla få vara. "
Nu kommer jag knappt ihåg hur det kändes. Ta mig tillbaka, eller ta mig till den tiden i mitt liv då jag kommer vara lycklig.
Det blir ju som man gör det till. Men inte har väl jag gjort så att alla i min omgivning ska vara negativa och sura helatiden?

jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0