äntligen fredag! :D

äntligen är det fredag! Sjukt sköönt med helg :)
Idag har jag varit duktig, jag gick faktiskt till skolan idag wiho!
Sjukt skön dag faktiskt. Första lektionen var engelska, då kollade vi på filmen "hair" sen hade vi svenska prov det gick snabbt men tror tyvärr inte att det gick så bra :(
menmen bättre lycka nästa gång!

Sedan skulle vi iväg till bilmetro på någon UF-mässa (ungföretagare)
Jag & amanda gungade på nån sån där sak och snackade! :)
Sen gick vi runt lite och sen åkte vi hem, busschaufförer kör ju som galningar!
Det var fullt i bussen så vi fick stå, då gasar chauffören jätte mycket sen bromar han så vissa i bussen ramlar och jag flyger framåt så min väska ramla ner. Eller den ramlade inte ner på golvet men jag höll på att tappa den.
J*vla busschaufför..

iallafall så vet jag vad jag ska ha för mobil nu! :)
Får den på onsdag om jag beställer på måndag. Hade sjukt svårt att bestämma mig för vilken jag skulle beställa, men tillslut kom jag på vilken. Ni får se sen ! ;)

Vill bara säga att jag diggar Dolly Parton sjuuuuukt otroligt mega mycket!
Så slänger in några låtar och en bild! :)

Coat of many colors


9 to 5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0