Beställt mobil! :D

äntligen har vi beställt ny mobil till mig! :D
Det är inte alls roligt att vara utan mobil ska jag säga dig!

Vi beställer den från kina, så det finns inte svenska språk i den. Engelska finns ju och det är jag kung på så det blir nog inga problem ;) annars får Emily som är mer kung än mig, hjälpa mig om jag inte fattar.
Det är ungefär som att köpa från en slav, jag menar att de som gör dom där mobilerna får ju inte direkt rättvis lön och får säkert knappt nå raster alls. Därför den är så billig.
Blev 725,50kr exakt!! Det tar ungefär 3-5 dagar tills jag får den. Gaash jag måste stå ut! Har ju stått ut tills nu iallafall, så överlever nog några dagar till ;)
Men nu är det iallafall klart och det känns super skönt!


Mobilen har:
12,1 megapixel kamera
kamera både i fram & bak (så jag kan se mig själv när jag tar ego bilder :D)
Den är vinröd, eller röd iallafall. :)

inte för att skryta ;)

Nu ska jag upp & äta något, sen kolla på tv! Blir inte så mycket bloggande idag heller, men håll ut för när jag får mobilen kommer det ändå blir roligare att läsa! Massa massa massa snygga bilder & sånt som är kul att kolla på!
pusss

Kommentarer
Postat av: johanna

få sen en bild på den då? ;)<3

2010-03-29 @ 17:01:47
URL: http://littlemissj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0