drömmer mig bort!

nu sitter jag här igen.
och drömmer mig bort till varma vatten och heta stränder, bikinisar och  kjolar, klänningar och ballerinaskor. Kan ni gissa vilken årstid jag vill ha nu..?
sumsumsummer!

Det finns så otroligt snygga kläder på sommaren! Och vårkläderna just nu, gooash så snygga! Vill ha hela sortimentet.

Nu ska jag iallafall gå upp, äta nått gott sen sova för imorgon är det skola och då ska jag prata med massa lärare b.la rektorn.
Medans jag sover kan ju ni, mina kära läsare, kolla på dessa underbara sommar/vår-plagg!
Gissa vem som inom en snar framtid kommer äga dessa plagg..? Jag såklart ;)




Kommentarer
Postat av: Louise den sötaste<3

Du har sååå rätt ;) älska sommaren och alla dessa snygga sommarkläder <3<3 ska fan spara massa pengar..<3



KRAM

2010-03-17 @ 09:51:33
URL: http://forslundl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0