flickor & pojkar

börja komentera mera!
för ni vet, jag har ju koll på min statistik och vet att ni läser min blogg! ;)
så vaf*n börja komentera också :)

Nu fråga till er:
* vad tycker ni är bra med min blogg?
* något som är dåligt?
* någon speciellt ni vill att jag ska skriva om?

Sen måste jag bara säga en sak angående video inlägg, då man säger vad man gör och ska göra osv.
Jag personligen känner mig rätt töntig om jag ska sitta framför en kamera och prata om vad jag har gjort eller ska göra osv. Jag kan inte vara seriös om jag ska göra något sådant, men jag kan ju försöka göra ett någon gång i framtiden ;)

men framförallt börja komentera! jag vet ju att ni läser, eller iallafall kollar min blogg! tihiihih
puss


Kommentarer
Postat av: Ylvaaaaaaa

hej kära lilla syster! Jag läser :) lär mig hur man lägger in video grejer på sin blogg!! skriv om sånt du själv tycker är spännande att läsa om :) Kommer bli skit bra!

2010-03-22 @ 12:48:20
URL: http://pawriktigt.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaadu, jag skulle kunna se framför mig hur du skulle sitta, stå, ligga eller what ever you do ;) hehe framför en kamera och berätta om din dag:D det skulle se ganska roligt ut..Lr också så skulle du fixa det :D



KRAM<3

2010-03-22 @ 18:22:23
URL: http://forslundl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0