forever and always

jag kommer inte vara lika lycklig
med någon annan, som jag varit med dig.
__________________________________


CHAAAAAAA!
Var ett tag sen jag skrev, eller det var ungefär två dagar sen. Men det är en världslig sak! ;)
Jag har iallafall varit i skolan och det var faktiskt kul! Jag är glad att jag har så underbara vänner!!
Skulle inte klara av skolan eller nånting annat utan er, ni är guldvärd!

(jag behöver inga falska vänner. Ni vet vilka ni är.. )

Tillbaka till ämnet.
Idag i skolan så var det simning första lektionen, gick ganska bra men det var jobbigt.
Sen hade vi textil sen slutade vi! :) Så otroligt chill dag!
Imorgon har vi bara textil, sen slutar vi klockan två ungefär, sen är det lov!! :D
Fast lovet börjar egentligen på måndag men iallafall.

Jag hoppas verkligen att jag får min mobil imorgon! :)
Har egentligen inte varit något problem att vara utan mobil, tvärtom. Det har varit riktigt skönt att inte behöva känna sig tvingad att smsa vissa, sjuukt skönt! Men leva utan mobil, nejtack.

Nu blev det här ett rätt rörigt inlägg, men det får ni leva med.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0