I swear, I dont need you anymore.

You think it's over but it's just begun.
I know its not your time, but byebye!

Du & jag är såå över nu, jag behöver inte dig. Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Du var nog den mest falska person jag någonsin träffat, du snackar så sjukt mycket skit om allt och alla! Varenda liten sak som rör sig, snackar du skit om.

Vi hade våra stunder, vi gjorde sjuka saker. Saker som jag aldrig kommer glömma och som jag faktiskt vill komma ihåg, vi har skrattat tills vi gråtit och gråtit tills vi skrattat.
Men så mycket som du lovat mig, så många gånger du lovat att hälsa på men aldrig någonsin kommit. Sen säger du världens sämsta ursäkter som "det blev försent" eller "jag glömde bort att jag hade lovat henne/honom".

Jag menar, sånt sa man när man var liten. Vi är inte så små längre. Jag kan inte förlåta dig hur många gånger som helst och nu orkar jag inte med det här mer.
Jag vill bara ha dig ute ur mitt liv, jag behöver inte dig. Ingen behöver någon som är falsk.

Jag älskade dig, det gjorde jag. Och jag förlät dig för varje gång, du var min bästavän. Min allra bästa vän, i så många år. Jag trodde att jag kände dig, men tydligen inte.

jag behöver iallafall inte dig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0