idag har jag varit duktig!

Hej! =)
igår var ju jag med matilda & jasmine, vi hade skit kul ska jag säga dig!
Vi försökte pierca jasmines navel, men det gick ju som det gick så nu är den finfin! ;)
Sen däckade jasmine lite överallt, hehehhe! Vi följde med matilda hem vid elva nån gång, sen var vi helt död vid halv tolv så då somnade vi, eller jag låg vaken nästan hela natten. Jag, jasmine & marquz sov i källaren, och där finns det inget fönster så då hade jasmine släckt lampan i trappan så det blev helt kolsvart!

Jag fick typ panik för jag såg absolut ingenting, så skulle jag lysa med mobilen med då var den såklart inte där.
Men jag överlevde iallafall.
Sen hade tydligen marquz gått och tänt lampan i trappan iallafall, så när jag vaknade såg jag! :D
Vi hade iallafall superkul men jag tänker inte berätta allt vi gjorde! ;)
Glömde säga att mia åkte iväg till ljusne med tristan så då blev det bara jag,jasmine, marquz & matilda hemma FF ni vet ;) såå najs!

Idag har vi varit super duktiga!
madde kom över med dammsugare och byrå å lite grejer, så jag har dammsugit överallt utom i källaren sen har jasmine gjort pannkakor! :)
Nu är det finfint och mia kommer bli så glad! :D
Bara källaren kvar, så ska jag lägga in tvätt i tvättmaskinen sen ska jag duscha.

Puss på er för det är fortfarande mycket att göra så nu måste jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0