kommer bli bättre!

Nu sitter jag och kollar på mobiler som man kan beställa från kina.
Pappa tycker att jag ska beställa därifrån, massa touch mobiler och andra. Dessutom är dem mycket billigare än de som finns i sverige. Här kostar dom ungefär 9000kr för vissa, om man beställer därifrån kostar de 1000kr plus sån där avgift. Men det blir iallafall billigare! :)

Fast jag vill inte ha en touch mobil, tror det kommer gå sönder ganska snabbt om jag ska ha en sån.
Men när jag köper ny mobil kommer bloggen bli mycket bättre!
Det kommer komma fler roliga videos, kanske nån videblogg och mycket mer bilder! Ska såklart ha en mobil med bra kamera och många megapixlar! :)

Det kommer bli asnajs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0