piercat tungan!! :)

tjena allihopa, här har ni mig!
Nu har jag nämligen tagit hål i tungan! ;)
Det kunde ni inte tro va? Kan knappt tro det själv.
Just nu sitter jag hos Sara, och jag kan varken äta,prata eller svälja. All saliv liksom stannar i munnen, inte kul! Men det är värt det. Jag sitter också och dricker nå c-vitamin dryck som jag fick av Sara :)

Vi har kollat på "the collector" skit äcklig film! Typ massa blod och sånt, usch usch. Den är inte läskig, utan äcklig. Sara äter och medans passar jag på att blogga! Buuusigt, yeah I know.

Att ta hål i tungan gjorde inte alls ont, det stack till lite bara men inge mer med det. Trodde det skulle göra sjukt ont, men icke sa nicke! :D
Alla säger att det gör ondare och är mycket mer ömt dagen efter, gud så jobbigt!

Imorgon ska väl jag & brudarna hitta på någonting :) najsnajs!
Men framtilldess ska jag svälja saliv, dricka yoghurt och c-vitamin, vara allmänt gnällig och klaga över hur synd det är om mig och vara så söt som bara jag kan!

kyssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0