sån där lista

* Namn: Linnéa :')
* Smeknamn: pullan, pullis, nea, ea & lina typ :|
* Stjärntecken: Tvilling
* Hårfärg: blondiee
* Ögonfärg: gröna & fett fräna!
* Bröder/Systrar: mia,ylva,robert och jocke

HAR DU NÅGONSIN..
* Hoppat över skolan för att det regnar: tror inte det
* Varit med om en bilkrash: nej inte direkt
* Haft en låtsaskompis: kanske på dagis?
* Tyckt en amimerad figur varit snygg: nej, haha!
* Stått på en scen: yes

FAVORIT..
* Shampoo: det där som luktar gott :D
* Färg: rosa & turkos
* Sommar/Vinter: sommar just nu iaf!
* Dryck: cola
* Film: finns så många
* Ämne: inget :D
* Djur: Katt tror jag :)
* Humör: jo bara bra.
* Mat: tacos
* Tanke: ingen komentar.

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA..
* Gråtit: yes
* Mött nån ny vän: nej
* Städat ditt rum: nej
* Kört bil: nej

TROR DU PÅ..
* Dig själv: händer inte ofta
* Tomten: thaha ofc

VÄNNER & LIVET..
* Tror du på själsfränder?: what ?
* Gillar du nån?: Det är väl klaaaaart. eller inte kär.  
* Vem har du känt längst?: Carolina tror jag! :)
* Vem är den mest högljudda? jag vet inte. Jasmine kanske
* Vem är den mest blyga?: Vet inte
* Vem är den konstigaste?: jag, thaha

RANDOM..

* Silver eller guld: silver
* Soluppgång eller solnedgång: Solnedgång
* Har du någonsin brutit ett ben?: ja
* Har du några piercingar?: tungan, ena örat och naveln
* Regn, snö eller sol?: sool på sommaren, snö på vintern.
* Hur är vädret just nu?: jag vet inte :D
* Gillar du kakor?: vissa men äter typ aldrig.
* Gillar du godis?: JAA! (a)
* Vad gör dig glad: om jag får sluta skolan, då blir jag glad!
* Är du för feg för att prata med en söt kille?: söta killar existerar inte i gävle!
* Vad är det dummaste du någonsin gjort?: jadu det är mycket det.

 

 

Over and out!
/ linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0