she's nothing like a girl you never seen before.

cha bitches!
idag har jag varit på valbo med mina eeeelsklingar jasmiiiiine & matiiiiiilda
vi hade allmänt skojj och flummade runt som bara vi kan ;)
jasmine köpte för 1500kr! :o j*vla bortskämda unge!
jag köpte ingenting :D men det var trevligt ändå. Såg aaas heta killar ;) grrr!

På bussen hem blev det lite tråångt, vi satt längst fram typ vid chauffören för det fanns ingen plats så var jag tvungen att sitta i matildas knä. Sen höll vi på att missa hållplatsen vi skulle hoppa av på.
men nu sitter vi här och ska snart dra iväg till våran favoritaffär, ica! :D
Vi ska köpa massa godis och tigga pizza pengar av mia, hihiihi!

pusshejdå.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0