snart

tjena tjena årets solbränna!
Nu är jag hos min käraste bror Robert.
Jag, Ylva & mamma var ner på stan för jag skulle ta hål i tungan. Så öppnade dom vid tolv, då gick vi och fikade på Coffée house by George så länge.
Sedan när vi kom dit så sa hon som jobbar där att den som piercar skulle komma dit klockan två, så jag ska tillbaka klockan två och pierca mig då! :)

Är lagom nervöös nu kan jag lova. Det är bara en timme och åtta minuter kvar.
Men det kommer gå bra, alla säger att det inte gör ont när dom tar hålet men att det ömmar och sånt efter. Vill man vara fin så får man lida pin
Nu ska jag skärpa mig och verkligen göra det här, för jag vill göra det! Och ska inte vara någon liten mes som fegar ur i sista sekund, nejnej.

Nu ska jag umgås med mamma & bror,
puss på er! :*

Kommentarer
Postat av: johanna

lycka till :) jag vill se resultatet sen ;) <3

2010-03-05 @ 13:21:41
URL: http://littlemissj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0