svar på lista

Personfakta:
Namn: linnéa
Kön: Kvinna
Ålder: 16 år ;)
Smeknamn: linis, pullis och pullan. + ea av Tristan!
Hårfärg: blondiie
Ögonfärg: gröna


Har du någonsin:

Ätit sushi: nej och tänker inte göra det heller ;)
Stått på scen: yesbox
Klättrat på berg: inte högt berg, men säkert när man var liten.
Sett vita huset: inte irl


Antingen eller:

Kallt eller varmt: 40 grader varmt och bikini!!
Spets eller satin: Spets, grr ;;
Svart eller rött: svart tror jag
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: båda är fina! :)
Matte eller engelska: om jag måste välja, så blir det engelska.


Motsatta könet:

Gillar du någon just nu från det motsatta könet: ah
Vet den om det: hallå, det står GILLAR inte KÄR.
Vad tittar du på hos en man: en man? jadu, ögonen! :D å stilen och allt


Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: yesbox
Kommit sams med dina föräldrar: ja och börjat bråka igen och sen blivit vänner osv.
Bråkat med en kompis: nej


Gillar du att:

Ge kramar: ja men självklart!
Ge massage: Ne härligare att få ju ;)
Gå promenader i regnet: nej usch!


Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: blev superbra kompis med Louise
Svär du för mycket: mamma tycker det.
När duschade du senast: igår kväll
Vilken färg är det på dina byxor just nu: leggins.. dom är mörkblåa typ.
Vilken låt lyssnar du på just nu: ingen alls
Vad är bredvid dig just nu: en stol och hörlurar till datorn. Beror på vilket håll jag kollar åt
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): vitt
Vad var det sista du åt: drack kall choklad och åt macka! :)
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: jag vet inte än
Har du en lavalampa: nej men mias granne har! :D
Hur är vädret just nu: molnigt antar jag
Vad gjorde du igår kväll: duschade
Vem pratade du sist med på telefon: det var nog ylva. Fast min mobil är död så man kan inte vara säker.
Vad gör dig glad: när mamma är glad, då blir jag glad.
Vart skulle du vilja du åka: till caribbean och madagaskar!
Vill du ha barn: ja
Vad ska dom heta: Thea/tova/tove, cornelia och pontus!

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0