lista igen, bara för att!

 

Ditt namn: linnéa
Födelseår: 1993
Ditt födelseställe: BB
Spelar du något instrument: nee vill kunna spela gitarr.
Ligger Skåne i Sverige: verkligen inte! vi ska gräva bort skåne :)
Har du några danska släktingar: tror jag inte
Dina första tankar när du vaknar: "vad är klockan?"

Är du hungrig
: nej åt nyss
Vart befinner du dig just nu: i min källare
Vart bor du: in gäävle
Är du singel: yesbox
Vilket land kommer du ifrån: sverige ofc
Din mobiltelefon: är fett med ful!
Låt just nu som jag lyssnar på just nu: Sandi Thom - what if im right
Antal timmar sömn inatt: typ många
Vem är snyggast: eric saade!!!!!
Vem vill du ha just nu: hehehehhe (A)
Höger eller Vänsterhänt: högerhänt
Sängdags: inatt :D
Brukar du svara på kontaktannonser? inte direkt nej 
Åsikt om jultomten: frän snubbe med röd mössa!
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: tova eller thea
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: ingen aning
Pepsi eller Coca Cola: COLA OFC
Mjölk i kaffet: dricker inte kaffe :D
Sjunger du: hela tiden
Har du varit kär: yesbox
Är du kär nu: nejtack
Den starkaste du vet: min bror kanske :D
Vill du gifta dig: tror det
Kommer du överrens med dina föräldrar: ne typ inte
Vad vill du arbeta med när du blir stor: ingenting tack
Din hårfärg och frisyr: blondie och uppklippt
Skorna du hade på dig idag: typ liten klack och svarta.
Kläder du hade på dig idag: bh,trosor,jeans,linne och rosa tjock tröja
Vad har du på dig nu: samma ?
Favoritfärg på kläder: skitsamma :D
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: nå fina sommar kläder! och den där klänningen från gina
Har du rosa kamouflage-kläder: va? eller tror inte de
Har du några tatueringar?: nej 
Har du några piercingar?: ja
Har du glasögon: nepp
Hur ser din plånbok ut: typ beige me nå brunt , fast använder inte plånbok bara för nördar :D
Din perfekta Pizza: äter inte pizza :D
Favoritårstid: sommar!
Favoritmat och dryck: kommer inte på nån nu
Favoritämne i skolan: inget
Choklad el. vaniljglass: vanilj
Blundar du när det åskar: nej? haha
Vad köpte du senast: center och risifrutti :)
Hur svarar du i telefonen: -
Hur svarar du i mobilen: aa hallå?
Vem ringde senast till dig: Louise
Sov du ensam inatt: nööh
Ätit sushi den senaste månaden: aldrig ätit!
Blivit slagen den senaste månaden: typ ja
Vad/vem fick dig att skratta idag: " kolla där är den där gubben som är svart igen "
Vad gjorde du 8.00 imorse: sov såklart
Vad gjorde du för 30 min sen: satt här
Vad hände dig 1993: bäbis!
Vilken färg är din hårborste: svart och silvrig
Vad fick du senast i present: ingen aning
Vilken färg är din dörr: vilken dörr?
Var förvarar du dina pengar: i jackan om jag är ute eller i en burk hemma.
Hur var vädret igår: soooligt! tror jag
Var kramades du sist: uppe ?
Vad ser du fram emot: att matilda kommer hit och är social!
Vad är 15: en etta och en femma
Vilken skostorlek har du: 36
Vill du klippa dig: nejtack
Är du över 25: självklart
Pratar du mycket: beror på vem jag är med och vad jag gör.
Kollar du på O.C.: nej & nej
Har ditt namn ett "x" i det: inte precis
Känner du någon som heter Steve: nej
Hittar du på egna ord: haha alltid!
Är du en typiskt svartsjuk person: kan man kanske säga ja
Har du lockigt hår: nej helt rakt


Vilken konsert ska du på härnäst: ingen bestämd
Vem är den sämsta personen i ditt liv just: ingen tror jag
Vilket ord säger du ofta: fett asså eller känns inte så
Har du sett filmen 'Donnie Darko': känns inte så
Ska du jobba imorgon: noway!
Vem sa du "jag älskar dig" till: david, hahahaha!
Vad borde du göra nu: gå upp och krama Tristan!
Har du något smeknamn: alldeles för många
Sover du mycket: kan jag inte påstå
Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor: alice i underlandet! :D
Vad ska du göra på lördag: det är lördag? kolla på melodifestivalen och mysa! så de så
När var du ute sist: today
Har du gråtit idag: tror inte det
Är du en glad person: men såklart! :)
Har du roligt nu: känns inte så
Vad äter du helst: majs
Vem var du med sist: matilda
Vad är hela ditt namn: linnéa inger viktoria hillman
Tycker du om någon just nu: såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0