23:20

Nu är klockan 23:20 och jag sitter i min källare.
Ska snart sova.

Vad har jag gjort idag..?
Jadu, inte mycket! Har åkt hem från Ljusne, hämtat mamma i stugan, haft PMS på allt och alla, varit super trött, sovit, tittat på "jakten på julia", pratat i telefon i nåra timmar, haft ännu mer PMS & nu ska jag sova!

Det är ungefär vad jag har gjort idag, har känt mig super trött hela dagen idag, sov väl inte så mycket inatt antar jag.
Jag har kommit på en sak, att antingen tar jag bort den här bloggen och börjar med en ny eller så skiter jag i det. Nerå, men eller så ska jag försöka fixa en asnajs header till bloggen så det är roligare att skriva. Jag menar, man tröttnar ju på samma efter ett tag.

Har sagt länge nu att jag ska fixa en ny, men jag har inte orkat och förresten så är jag inte bra på att fixa sånt. Har inte photoshop heller, ehehhe.
Så kan någon fixa min header till bloggen tack..? :D

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0