Grattis till mig! :)

Nu var det ett tag sen jag skrev.. igen!
Det har hänt väldigt mycket på sistone och jag kan ju skriva lite om det.

I helgen åkte jag till Ljusne, till min älskade sötnöt Jasmine! :)
Vi solade solarium, cyklade runt massa, blev stoppade av polisen för att jag skjutsade på en cykel..
Och massa mer!
Vi skulle även ha gått på crousing och träffat min barndomsvän Wictoria, men det blev inte av! Varför vet jag egentligen inte, eller vi gick inte på crousing för att jag hade magkatarr och förjävligt ont i magen.

Jag har även färgat håret brun/svart, det skulle bli bara brunt med tycker det blev fint ändå! :)

Resten av veckan har jag haft praktik och igår var jag på tjejkväll på stan med Matilda & Jonnah! :)
Det var najs!

Jag köpte:
• rosa klänning till skolavslutningen
• en jätte söt bikini med blommor på från Gina!
• en tunika/tubtopp som är randig från JC
• mascara

Och en sak till bara :





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0