helt otroligt

just nu sitter jag och pratar med en som jag var bästa vän med i trean-fyran,
Wictoria heter hon! Shit asså, trodde aldrig att jag skulle få kontakt med henne igen.
Hon bor vid jasmine! :D
Så vi ska träffas typ på fredag eller nått! :)

Det är helt sjukt egentligen!
Jag kommer fortfarande ihåg henne, så väl!
Vi var med varandra varje rast, hon var typ dum mot alla utom mig. haha! Sen en dag försvann hon bara och alla blev nog lika chokade som jag. Jag trodde verkligen att jag aldrig mer skulle få träffa henne.
Det är inte roligt att bara förlora sin bästavän sådär.

Men nu har vi fått kontakt igen, tack vare jasmine! :) tack gumman ♥

Hon har förändrats otroligt mycket, fast jag ser fortfarande att det är hon ;)
Nu sitter jag och tänker på hur det skulle vara om man förlorade kontakten med någon av sina vänner som man har nu och sen träffa dom om typ fyra år, hur skulle dem vara då? Hur skulle dem se ut?

Något att tänka på kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0