sorry för dålig uppdatering!

hej sötnosar! :)
förlåt för dålig uppdatering.

Kan berätta lite om helgen.

Fredag(sista april):
Louise kom hit runt halv sju, vi åkte och handlade mat och så med mamma & mia sen gick vi till min brors lägenhet (vi bodde där själva) och fixade lite. Sen gick vi till mia. Där Ylva,anders, robert & johanna var.
Det var meningen att vi skulle grilla och sånt där, fira valborg osv. men istället gick vi till våran lägenhet eftersom att vi hade engångsgrill!!! haha, jag undrar hur många gånger under den kvällen jag sa engångsgrill ;) tss..

Vi hade otroligt trevligt. Åt kött, sjung massa, smällde smällare, knäppte kort. jaa vi hade sjukt kul! Sen färgade louise mitt hår också, typ mitt i natten, det blev brabra! :D
När vi vaknade kan jag ju säga att det såg ut som ett h*lvete i lägenheten, thaha!

Lördag(första maj):
Vaknar upp bredvid marquz & louise, lagom trött och seg men vi måste upp för vi skulle till stan. Går upp, fixar oss lite och åker till stan.
Går runt där, sjukt skönt när det knappt var nå folk där.
När vi kom hem från stan, typ vid tre, gick vi till mia och hon sa att vi skulle komma dit senare och grilla med dem. Det gjorde vi. asnajs!

Sen senare kom matilda till lägenheten, vi sjung och pratade massa. Hon bestämde sig för att sova över.
Undefärg vid ett på natten ringer marquz och frågar om han kan sova hos oss, så vi går och hämtar han. Alla är rätt trötta och det regnade ute.

Söndag:
vaknar bredvid matilda & louise typ åtta på morgonen, kan verkligen inte somna om.
Sen orkar jag inte skriva nå mer! :D

På kvällen hade jag jätte ont i magen och låg å spydde hela natten. :(
värsta natten i mitt liv. Jag spydde ner exakt allt, alla täcken. Fortsatte på måndagen till ungefär klockan 13.30.
Sen hela måndags kvällen hade jag ont i magen och åt knappt nånting.

Det visade sig att både Louise, Matilda & Tristan var magsjuka dem med.

Vi tror att det är ostbollarna som vi tryckte i oss, dom va säkert gamla. Euw, ska aldrig mera äta det!

Imorgon är det skola som gäller, blää!
Var as längesen jag var där. Men har blivit sjuk sjuk sjuk..








hahahah!



Kommer fler bilder när Louise skickat!
ganska rörigt inlägg, menmen pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0