känner mig helt bortgjord..

fyfan. Nu måste jag få skriva av mig.

Jag känner mig helt jävla bortgjord, helt misslyckad helt åååh! Är så himla suur, hur kunde detta hända mig ? Jag litade på dig, men du har väl fejkat helatiden.

Jag tyckte om dig, trodde du var min vän.. Inte för att jag känner dig och jag har aldrig någonsin träffat dig på riktigt, kanske lika bra det.

Vet inte vad jag ska skriva, jag sitter och skakar helt hysteriskt! Om jag någon gång träffar dig på riktigt, då lovar jag att du kommer inte vara så levande längre. Ingen kommer sörja när du dör, ingen. Jag håller med dig, du är helt världelös. HELT FUCKING VÄRLDELÖS!!!

neeeeeeeeeeeeeeeeeej ååååååååååååh! :(:(:(
du kan dra åt h*lvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0